Owl City - Vanilla Twilight

Har börjat få ont i huvudet som ett psyk
och jag känner egentligen bara för att sjukskriva mig idag.
Börjar jobba 14.00 idag och slutar 22.00..
Har räknat ut att jag kommer jobba 45,5 timmar denna vecka,
när vi egentligen ska gå 35 timmar..
Fyller dessutom år på Lördag men som det ser ut så jobbar jag hela helgen.
Funderar på att byta lite så jag inte "går in i väggen"
för jag känner att det här inte kommer att fungerar annars.
Jag behöver vila/sömn, speciellt just nu.

Jaasi. Hade tänkt handla och städa idag men även hinna med en snabb tupplur.
Har dessvärre bara hunnit det förstnämnda..
Förhoppningsvis blir det en tidig natt direkt efter praktiken,
med förhoppningsvis mer sömn än vad denna natt gav mig.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0