Fader vår

Min käre fader har nyligen opererat sig
och är nu sjukskriven en vecka framåt.
Han blir väldigt lätt rastlös
och jag fann honom ute på facebook när jag kom hem från skolan.
Han börjar såklart skriva så fort jag kommit in.

Pappa: det är någon "turk" som har skickat en vänförfrågan till mig
Jag: HAHA vad heter han?
Pappa: Ondra Martis. Jag tror ska avvisa den
Jag: jaha, vad trevligt! men då kanske du sårar hans känslor pappa?
Pappa: vad då trevligt ! jag känner ingen Ondra och har inget behov att göra det
Jag: haha han kanske kan bjuda på en gratis ridtur
på hans kameler om vi åker ner till honom?
Pappa: ja men man kan också bli slav
Jag: tror du att du blir en slav?
Pappa: ja inte blir jag sultan. Nu har jag skickat att jag inte känner denna person

Det är tur vi har pappa som ser efter oss så bra!
Så vi inte någon dag vaknar upp som slavar
på någon semester någon gång i framtiden! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0