27 Mars

27 Mars var en bra dag vill jag lova!
Fick många fina samtal med sång,
vilket jag självklart spelat in och sparat på mobilen!
Blev dock tungt att stiga upp på morgonen (05.30)..

Hemma i Ånäset fick jag äta god tårta och öppna mina finfina paket;
Dammsugare, skohorn, sil, en skål osv.
Haha! Frågan är nu om jag just passerat den fina gränsen
mellan "barn" och "vuxen"?

Kvällen spenderades med Matilda (Umeå Open) mycket trevligt var det!
Träffade även Ellen, Malin och en gaaalen Sofia ;)
Åkte hem runt 02.00 och fick sedan somna i min efterlängtade säng!
Så, nog om det.. Nu blir det fina kort! ♥













Kommentarer
Postat av: Sofia

galen? nu måste du ha blandat ihop mig med någon annan

2010-03-30 @ 18:55:35
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/
Postat av: sara

Du, det tror jag väl inte ;)

2010-03-31 @ 18:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0