Twilight-läsning

Har nyss påbörjat min läsning av Twilight (den engelska versionen)
som jag fått låna av Sofia efter många om och men.
Har lovat att inte vika några sidor eller fläcka ner den, haha! 
Sofia jag kommer skydda den med mitt liv!

Har bara hunnit första kapitlet än..
Men hur fasen ska jag hinna läsa ut den innan vi tar studenten?
- Twilight är inte någon bok som jag tycker verkar vara så bra,
fastän alla andra som läst den verkar antyda det! 
- Dessutom så hatar jag verkligen engelska..
Tog mig bara an den här boken för att vår engelskalärare tyckte
att jag skulle läsa den för att "utveckla min engelska".. Hm..

Just nu funderar jag starkt på att skippa läsandet av engelska böcker
och istället köpa mig den där PC-skivan med nybörjar-engelska
som Sofia hittade åt mig på Åhléns! 

Dags att återgå till Forks nu..
Har ni lust att hitta på något så vet ni vart jag är!
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHA! var försiktig med min bok!!



tycker ändå att du ska köpa pc-skivan, tänk så mycket du skulle lära dig

2010-01-25 @ 18:43:40
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/
Postat av: Lizette

Håller också på att läsa Twilight på engelska.. har hållit på sen i somras och är inte ens halvvägs. Haha.

2010-02-01 @ 21:52:52
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/
Postat av: sara

HAHA! fasen också.. Detta ser inte ljust ut!

2010-02-01 @ 21:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0