Sony Ericsson in my ass!

Visst är det konstigt att Sony Ericsson inte ens kan klara av att laga en mobil?
Första mobilen jag hade var faktiskt super och räckte i 3 år innan jag tröttnade på den
och köpte en ny.. < BIG MISTAKE!
Efter 3 reparationer som misslyckades fick jag pengarna tillbaka!

Köpte därefter en annan mobil, dum som jag är, en Sony Ericsson...
Som jag självklart fick lämna in efter 4 månader.
Fick tillbaka den idag.
"YES! Nu slipper jag min uråldriga Nokia 3510" tänkte jag för mig själv.
MEN ICKET.

Försökte få igång mobilen 3 ggr(!) innan jag kunde göra något vettigt på den.
Är jag inte förvånad då den stängs av mitt i allt en gång till?!
Startar den igen och lägger den bredvid mig.
Tror att det är ett skämt när den stängs av igen
(5:e gången inom loppet av 3 minuter!)
och den här gången har jag inte ens rört den..

NEJ, FY FAAAN FÖR SONY ERICSSON!!
IMORGON ÄR DET JAG SOM STORMAR IN PÅ EXPERT
OCH BER DEM STOPPA UPP FANSKAPET DÄR SOLEN ALDRIG SKINER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du lyckas då bara köpa kassa mobiler

2010-01-27 @ 19:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0