Vill inte vara en "2-bokstavs-flicka"..

Jag är less nu.
- Less på att plugga.
- Less på att vara VG-barn.
Finns säkert många här som tänker;
"Herregud, VG är väl inte dåligt?!
Sluta vara en sån där besserwisser som ska vara bra i alla ämnen!"


Men jag känner att har jag suttit med en inlämning så pass länge som jag gjort nu
blir det till att jag får MVG..
Där kom det igen... "Besserwisser!"
Känner att det känns asdrygt att lägga ner arbete på en inlämning
som jag vet min lärare har betygsatt i förväg..

Imorgon blir det jag som stormar in till läraren
och förklarar att jag ändrat min målsättning till MVG
och sedan hoppas på ett positivt svar av henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0