Pissdag!

Pissdag med stort P!
Börjar dagen med att försöka cykla iväg med cykeln min granne fixat fram åt mig!
Trodde det skulle gå bra, men icket!
Pga mina 164 cm så nådde jag just ner till trampen
och det gjorde att jag som halkade fram på tramperna(?) 
Dessutom så är sadeln böjd uppåt,
vilket gjorde att varje gång jag halkade till slog jag mig mellan benen!
Så nu killar, det är faktiskt inte bara för er det gör ont när sånt händer!

Ja, vad säger man om skoldagen!
Sammanfattningsvis: Psykologin gick bra!
Sjukvården gick dåligt och jag är less på att vår lärare ska framstå som "bättre" än oss...

Fick stressa till Dammen för att jobba 15.00-21.00, nyss hemkommen med andra ord!
Nu väntar duschen och historieinlämningen! Heys! ♥


Kommentarer
Postat av: Carl

Haha, ta den smärtan och multiplicera den med 10 - då vet du hur killar känner sig. Det ger lite perspektiv...

2010-02-09 @ 23:05:38
URL: http://expeditionaustralien.blogg.se/
Postat av: sara

Det var inte såna kommentarer jag ville ha Carl! ;)

2010-02-10 @ 17:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0