Fotboll och Babyshower

Blev ändrade planer.
Jag och Matilda fick klara oss själva idag på fotbollen
och jag tycker verkligen vi är värda en stor guldstjärna,
eftersom vi klarade att åka av buss helt själva 
OCH dessutom hoppa av på rätt ställe!
Dock så höll det på sluta olyckligt då vi redan i Ursviken funderade på hoppa av
men med lite is i magen så löste det sig, haha.
Måste tacka Matilda för det trevliga sällskapet ♥
och kan stolt säga att mina magmuskler fått jobba hårt idag bla pga;
"Det var jag! :)"


Kvällen har jag spenderat med några klasskamrater hos Elin, Morgan och lilla Tindra,
en babyshower med andra ord
och det var riktigt trevligt!  
Nu blir det snart att hoppa i säng så jag orkar med Lisa Engman imorgon! ;)
... Dessutom måste jag samla krafter till att lämna in min mobil, IGEN!
God natt (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0