All good things come to an end..

Jag vet inte vad det är idag men något är det
för jag har varit på ett så fantastiskt humör idag!
Fick börja dagen med mini-sovmorgon dvs. jag började 08.00 istället för 07.00.
Var på Lab hela förmiddagen och tog blodprov idag,
men vid 12 blev jag utkastad då de tyckte att jag skulle behöva gå på lunch.
Sen fortsatte dagen på IVA där jag på bara 3,5 timma hann;
-Paketera/sterilisera instrument.
-Påbörjade packning av en pleuradrän-låda.
-"Assistera" när de satte pleuracan drän.
-Vara förbi Dialysen/Röntgen.

Imorgon blir dessvärre sista dagen på praktiken för min del..
Sedan blir det att återgå till skolan. Sjukt tråkigt.
Men sjukt lite kvar också; 5 veckor!
Tråkigt på ett sätt.. Iaf om man har en klass som min! ♥

Jaasi. Nu ska jag återgå till mitt tvättande
och även försöka få något gjort på ergonomiuppgiften vi fått..
Någon som kan förklara den för mig,
för jag fattar fortfarande ingenting?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0