Branschfest på Mollys

Söndag- ingen rast och ingen ro.
Träningen började 15.00, jag och Maria fick träna till 16.00
för sen var vi tvugna att sticka till mormor på middag.

Tog en buss från Sikeå till Skell sen.
Vetebullen dissade ju mitt sällskap igår,
vilket jag fortfarande är lite bitter över måste jag erkänna.. ;)

Kom till Skell och fick tag i min privata taxi; Malin!
TACK SÅ HEMSKT MYCKET! ♥
Kom till lägenheten och stökade till allting.
Man kan även säga att jag hade (jag lovar!) världens minsta "förfest",
om det ens går kalla det för förfest..
Sen blev det Mollys med Lisahoe, wiiiie!

Nu blir det frukost och fotboll med Matilda,
..OM jag hittar dit. Heys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0