Helgen

Fredag;
Utgång!
Erica bjöd oss till hennes pojkvän Nils,
supertrevligt var det! Tack Erica och Nils! :) 
Ska be om bilder senare!
Somnade ifrån mina sms runt 03.30-03.38 exakt!

Lördag;
Vaknade 09.35 av att maria ringde och väckte mig,
så det blev ändå 6 timmars sömn, ska inte klaga då!
Sen följde jag med som guide på öppet hus på Balder.
Och antingen så ser jag barnslig ut
..eller så ville alla bara förolämpa mig!
MINST 5 lärare frågade vad jag ville gå för program!
Och med tanke att jag går tredje året så är det inte en komplimang.
Okej, får lyssna på ElinS som brukar ha samma problem.
Vi kommer att vara snyggare när alla är gamla, för att vi ser så unga nu ;)

Söndag;
Jobbade på Dammen från 12.00-21.00, gick bra!
Fick ju go´fika som bakats, mums!
Planerade även in att jobba 23, 29, 30 Dec.
Skulle ha jobbat dagen efter Nyår.
Men jag tror jag hoppar det.

Yeye, dags att fortsätta vakta hunden ♥
..och Alexander som verkar bli uppäten nu för tillfället! Mohaha!


Kommentarer
Postat av: ElinS

Nån rättvisa måste det ju finnas i världen! så då är de ju bara rätt att vi ser yngre å bättre ut när alla andra blir äldre(A);)

HAha men lite roligt vare;)

2009-11-30 @ 19:48:51
URL: http://elinnstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0