träning är så jävla mycket bättre än en jävla psykolog

Ska ut och kolla hur mitt knä mår idag, blir en minirunda
och sedan ska det testas på samma sätt med intervaller.
Så jävla tråkigt att sitta inne och göra jävla knäövningar...
Som jag tidigare sa att jag inte skulle komma igång med knäövningarna,
jag har gjort 1... oooops. Men ska verkligen komma igång med det!
.... eller så får jag sluta vara hypokondriker!

Sen ska jag in och avreagera mig,
känner mig på ofantligt dåligt humör idag eller njaa mest bara när jag tänker på dig....
Därför har jag att välja mellan att sluta tänka eller avreagera mig
och då valde jag avreagera mig för sluta tänka går inte!

Sara- gud det känns bättre tänka på arga saker man kan göra än sitta
och tycka synd om sig själv! moahah
jag tror jag är djävulen?
Maria- fast det är ju faktiskt så, då känner du dig starkare själv
Sara- jaa
Maria- typ som bamsestark
fast elak
Sara- ska göra en list vad jag skulle vilja göra
det kanske man ska göra varje gång man är arg på någon eller något?
för att avreagera sig typ
Maria- jamen typ
eller boxas
Sara- eller hockeytackla alla snödrivor?
då kan man rita en smiley i den och låtsas att det är en person (I)
Maria- jaaa, eller skriva ut en bild på personen och sen tackla den

så om folket som vet med sig att de har tillgång till skrivare
kan ju skriva sin mailadress här så skickar jag en bild
så ni kan skriva ut den och lämna den i min brevlåda så snart som möjligt,
tack på förhand! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0