Ta del av den dåliga gårdagen;

Fruktansvärt dålig dag igår som började med att jag försov mig till 06.50
(börjar jobba 07.00 så ni kan ju förstå att det var inte bra....)
skyndade mig stressat ut i köket för att sno med mig lunchen i kylen
och upptäcker då att frysen stått öppen hela natten..
SPRANG till jobbet och var ändå där 07.10, så klapp på axeln till mig!

Där fortsatte det hela;
* Råkade bli slagen av LisaP
* Gick in i hörnet på hatthyllan
i lokalen
* Sparkade tån i en dörr hos en vårdtagare
* Råkade ha sönder en persienn hos en annan
* Körde igång en tvätt istället för att ta ut och hänga upp kläderna
(tekniken och jag, vi lever inte i samma värld.
Hur svårt kan det egentligen vara att öppna en tvättmaskin?!)
* Blev påkörd av en elrullstol
* Sprutade apelsinsaft i ögat på mig själv

Men jag överlevde dagen och den blev bättre som tur var!
Nu ska jag fundera ut hur denna kväll ska spenderas...
Har allvarligt funderat på att gå på bio med mig själv,
men vill någon med så är ni hemskt välkomna!
(Filmen är dock redan bestämd och går ej överklagas!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0