"Supa ner mig. Tycka synd om mig själv. Drunkna i badkaret."

Efterlyser någon med starka nerver,
som inte är rädd för att bruka våld
och äger ett mycket vasst samurajsvärd?

Tänkte att nu gäller det!
Det fungerar inte längre med;
"Det som inte dödar det härdar" märkte jag idag under löprundan..
Nu amputerar jag skiten, från knäet och neråt!

Eller ja... ska till att börja med ta det lugnt med träningen
och ha en träningsfri period framtill tordag åtminstone
(eftersom jag jobbar både söndag och onsdag
då vi har träning borde detta gå super!)
med undantag lite balans och styrkeövningar vad gäller knä och fotleder!

Vet dock precis hur detta kommer sluta; jag kommer ha tråkigt och tänka
"Äsch fuck this jag har ju inte ont nu, nu drar jag ut och löper lite..."
och de där övningarna jag bestämt mig för kan jag vara glad om jag gör 2 gånger....

NEJ FAN! Nu jävlar i min låda ska jag ta tag i detta!
Har dessutom inhandlat en tub ormsalva (?) på apoteket idag.
Blir detta inte bra följer jag med i MalinO:s spår
"Supa ner mig. Tycka synd om mig själv. Drunkna i badkaret."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0