Älskade skebo <3

och detta gång menar jag det!

Tänk vad en liten handling kan göra så mycket! (Iofs är det deras jobb men ändå!)
Klockan 15.30 kom iaf bovärden och ringde på
och sa han var tvungen att åka till sitt kontor
för att byta ut min cylinder till tvättstugan.

Jag berättade då att jag jobbade men att han fick gå in i lägenheten
med huvudnyckeln om det skulle behövas.
Bad även om hjälp att få lampknappen i hallen fastskruvad.
När jag frågade vad nya nycklar kostade svarade han ungefär 300 kr.
Nåja... tänkte jag, där får jag faktiskt skylla mig själv!

SE PÅ FAN! När jag kom hem efter jobbet är lampknappen fixad
och på köksbordet ligger min nya tvättcylinder med tillhörande nycklar
plus en lapp där det stod "Jag bjuder på nycklarna".
Awww, loooove life just nu!

-------
upd.

BARA för att jag var på bra humör går min dragkedja till jackan sönder
så nu går den typ inte dra upp...
Ska kolla på den mer imorgon.
Hoppas då på plusgrader imorgon! HAHAHA GUD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0