Gårkvällens som aldrig kom fram

Middag! Sitter nu gömd i köket, heheheeee.
Äter världens starkaste minestronesoppa! ..... Och bröd utan smör.
Allt för att kompensera den dyra middagen från igår!
Nog för att jag inte känner mig särskilt orolig för ekonomin men....
sydafrikanen min har däremot hållit 2 föredrag för mig om att jag gör fel sorters val vad gäller min ekonomi och resa, whatever..

Nu när jag har tid iaf ska jag berätta att jag varit iväg från 11-17 idag,
besökt Irlands sevärdheter, vilket jag ska fortsätta med imorgon också!
Det har dessutom kommit fram turister till mig vid 2 tillfällen för att fråga om något,
misstänker att jag ser ut som en cool irländare när jag går runt med musik i öronen ;)

Nu ska jag göra slut på evighetssoppan, ringa vibersamtal och sedan gå upp till mitt :) natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0