Galway

Befinner mig nu i galway!

Igår var jag ute i regnet hela dagen, var ute på dagsturen "ring of kerry",
tyvärr regnade det ju som sagt men vad ska man göra då man själv åkt till detta land?

Var förbi Limerick när jag åkte upp hit och besökte ett slott där.

Hm... Annars är det nog inget, tror jag.

Skrämde ihjäl min rumskamrat nyss så där rök min chans till vänskap..

Imorgon hoppas vi på bra väder, isf blir det "cliffs of moher"!

Första gången internet fungerar i hela vandrarhemmet, lycka!


Kommentarer
Postat av: Malin å john

Vi önskar oss lite mera Ånäset-sara i inläggena hädanefter :-)

Hoppas du har en trevlig resa och att du kommer hem snart <3

2012-04-10 @ 19:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0