Kul dag?

Kul dag!

Tänkte träna idag så jag vaknade vid 9-tiden idag.
Var duktig och städade hela morgonen
så nu vågar jag börja bjuda in människor hit igen. iaf.

For ut för att springa. Hann typ springa 15 min sen var jag färdig....
Blir så arg! Mitt envisa jag fick känna sig besegrad av eventuell förkylning (?)

När jag kommit hem tänkte jag muntra upp mig själv med att baka kaffekakor.
Vilket resulterade i ett till misslyckande.
Kakorna smälte ihop i ugnen och blev till en enda stor kaka...
Sedan när jag ändå gjort glasyren till kakorna tänkte jag
att det ändå skulle kunna fungera att skära ut bitar i kakan.
Men då visar det sig att kakan blivit bara smuldeg.......

AH! Fick damp och knölade ihop kakjävlen
och snörde på glasyren i en hög
så nu ser det ut som en lång och äcklig tarm..... som man måste äta med sked.

KUL DAG.................

Kommentarer
Postat av: Anonym

najs du!

2011-11-03 @ 09:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0