Det mesta ur 2010 i Bilder och ord.

Januari:
Firar nyårsnatten tillsammans med Kim Nilsson
efter att legat matförgiftad dagen före nyår
och därför inte var på särskilt bra partyhumör


Elin Andersson får en supergullig Tindra



Februari:
Farmor går bort

Fick mig en ”ny” cykel av grannen som backade över min fina cykel jag hade innan..


Ger blod för första gången i livet 


Flyttar till min nya lägenhet på Prästvägen


Mars:
Ser den kungliga och årliga Baldershowen


Friluftsdag med klassen. Enda nappet blev en sko?


Bygdsiljum med ElinAg, Sofia och hennes vän Amanda

Umeåresa med klasskamrater med Alice i underlandet i 3D


Såg Magnus Betnér med Maria på Nordanåteatern


APU på intensivvårdsavdelningen


Är på UmeåOpen med Matilda där vi träffar Sofia, Ellen och Malin





April:
Babyshower hos Elin Andersson


Jag och Lisa bokar vår resa till Rhodos (18-25 Juli)


Högskoleprovet skrivs


Lagfest med Nysätra IF:s damer och herrar


Såg musiktreornas avslutningskonsert på Anderstorp


Maj:
Fotbollssäsongen startar


Vägstädning i Robertsforskommun
tillsammans med herr och damlaget efter ca 2,5 timmars sömn


Kulturnatta i Umeå med Kim.
Där vi blev uppmötta av Chrille hans flickvän Sara och Matilda


OPHI3 kickar igång utklädningsveckan på Balderskolan






Juni:
Utklädningen på skolan fortsätter
och varvas med supertrevliga klassfester under hela studentveckan


Går på Balen2010 tillsammans med Simon Bergkvist


OPHI3 tar student


Vi i Norrland överlever ett jordskalv


Grillar och spelar volleyboll med några gamla klasskamrater i Boviken


Firar midsommar i Drängsmark med Josse och hennes vänner










Juli:
Burträskmarknaden med Maria


Öltältet i Ånäset med gamla vänner, morgonen därefter flyger jag och Lisa till Stockholm


En vecka på Rhodos tillsammans med Lisa





Augusti:
Sara Aronsson går till historien då hon gör sitt första fotbollsmål mot Bureå


Sofia åker till London och det hålls en liten avskedsfest för henne


Inskolning på Miljöhuset i Skellefteå

September:
Börjar som vikarie på Hemtjänsten i Skellefteå

Oktober:
Avslutningsfest för dam- och herrlagen i Nysätra IF


Maria gör APU på Kicks i Skellefteå
och jag får då den underbara förmånen att ha en rumskamrat under 2 veckor


Resa till IKEA för hela familjen Aronsson



November:
Blir bjuden över till Malin och Micke för trerättersmiddag


Skyltsöndag tillbringas i Ånäset med familjen


December:
Nysätra IF:s damer får gå upp till div3 efter att Betsele tackat nej till fortsatt spel där


Hjälper Lisas familj att göra julgrupper på Buketten i två veckor


Julbord i Munkviken med familjen, mormor och Marias pojkvän Andreas


Julafton i Ånäset


Annandagen på Station8


Fest på Tingshuset där man fick träffa många gamla ansikten


Nyår firas hos Kim Nilsson
tillsammans med AlexanderÖ, AlexanderB, Sandra, Annelie, Chrille



-

Det man kan avläsa av det här är att mitt år varit helt perfekt
men att jag nu måste ta tag i mitt liv.
För att jag inte upplevt mycket av "värde" på sistone.
Det blir ett till nyårlöfte för i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0