Schema på hemtjänsten

Sådärja. Då har man fått schema på hemtjänsten.
Fram till 20 februari. 11 dagar..
Men jag ska inte klaga det är ju ett schema iaf.

Skit samma om Onsdag är den enda dagen jag är ledig,
fast jag då ska på utbildning i 4 timmar,
så det egentligen inte borde räknas som "ledig dag".
Jag har ju iaf ett schema nu, hihi.

Vad spelar det för roll om jag kommer att jobba
52 timmar under nästa vecka
på hemtjänsten.
Det är ju trots allt bara 12 timmar över heltid.
Mitt schema är ju trots allt mitt
och jag ska vara glad över att jag fått ett!

Jag säger det redan nu; Jag kommer nog inte vara så aktiv under den perioden.
Ni kan ju gärna få slå en signal och se om jag fortfarande lever nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0