det här med att ta tag i sitt liv på lediga dagar

Vad är problemet med att inte orka göra något när man är ledig?
ÅH vilken dålig människa man är.
Har iaf städat och betalat räkningar, diskat och förstås kokat vatten!
Borde gå ut i det fina vädret...
Ska försöka ta mig ner till affären köpa godis utifall jag får påskkärringar på besök..
eller okej busted, jag vill äta godis. Det är ändå påsk.
Borde sätta upp mina foton också och baka kakor ville jag göra idag..
GAH. Lycka till att hinna med allt Sara!


Kommentarer
Postat av: Sofia

men du bor väl på prästbordet? där behövde man väl inte koka vatten??

2011-04-21 @ 15:16:55
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/
Postat av: sara

Jo jag bor där, men jag tänker inte chansa utifall det sluppit igenom en liten bajsparasit till slindvattnet. Det säkra för det osäkra!

2011-04-21 @ 15:57:38
Postat av: Anonym

på radion sa dom att det tydligen inte är vattnet, kan vara kosten. tänk om du får de där sara, aaaaah! ;)

2011-04-21 @ 18:14:47
URL: http://annickamakslahti.blogg.se/
Postat av: sara

pratade med Matilda som sa att det tydligen var avloppsvatten som översämmats och kommit upp... vet ej vad jag ska tro. Bäst är väl att varken äta/dricka eller gå ut på några veckor!

2011-04-22 @ 13:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0