"Dagen efter"

Var ett hejdundrandes festande igårkväll vill jag lova! På gott och ont!
Men jag ångrar inte att jag gick ut även fast jag började jobba 7.00 imorse.
Eller jo. Imorse när väckaren ringde 06.30 ångrade jag förstås det lite,
med tanke på att jag fortfarande kände mig på lyset då jag vaknade.

Tur var det iaf att min smarta hjärna knåpade ihop
ett bra system på cykelfärden hemåt efter krogen.
Nämligen; Om jag tar på mig arbetskläderna, skiter i att bädda upp sängen
och lägger mig bara med en filt över så tjänar jag ca 15 min
och kan därför sova en kvart längre än vad jag brukar kunna! Smart Sara! 
Nej, men dagen gick finfint och jag kämpade tappert till 12.00!

Åkte hem till Ånäset 14.00 och såg herrarna spöa Hjoggböle med 10-2.
Var fan den roligaste matchen jag sett hittills,
för ingen spelare på planen var egentligen någon stjärna på planen idag må jag säga.
Wellwell, nu blir det middag! Heys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0