Lagfesten

Lagfesten igår var trevlig!
Eller ja.. Lagfest och lagfest alla drog nästan direkt efter prisutdelningen.
Så det fanns inte annat att göra än att hänga på.
Slutdestination; Folkan i Flarken därefter Andreas Gustafsson place för efterfest!
(Dock utan Andreas Gustafsson för han for på annan efterfest..)
Trevligt trevligt var det iaf!

Nu över till gårkvällens komiska;
Kom hem halv fem imorse och tog av mig jackan utanför dörren
för att inte leva om så att alla i familjen skulle vakna.
(För ni vet på fyllan är det svårt att vara tyst.)
Jaja. Jag tar iaf av mig jackan och märker att något sitter fast i min tröja;
ETT FISKEDRAG!

Så nu är frågan;
Vem fiskade efter mig igårkväll och
ansåg den att han fått napp eller
var det en sån ful fisk den fick (alltså jag)
så att den slängde iväg spöet och sprang sin kos? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0