It's not fair

Som sagt så frös jag av mig tårna i Söndags ENDAST för att jag
skulle gå den där jävla tipsrundan, på 27 frågor runt samhället, 
tillsammans med mina kära föräldrar.
Tänkte att jäklar i min låda om jag inte vinner något!

Idag ringde pappa och sjöng i telefonen.
Trodde först att det var något fyllo som brutit sig in i vårt hem för att låna hemtelefonen,
men nej det visade sig bara vara en mycket skadeglad far.
Tydligen så hade han vunnit 3:e pris på den där tipsrundan
> Presentkort på 300 kr .
"Hell yeah, då blev jag säkert 1:a!" tänkte jag med självförtroendet på topp!
Men icket, pappa förklarade att 5;e priset var mitt däremot!
"Jaja, må så vara jag får iaf ett bra pris! 5:e plats är ju inte så dåligt ändå!"
Tss.. trodde jag.
Om någon vill köpa en keps så har jag en över! Hör av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0