Projektrapporten avklarad!

Då var projektrapporten färdig och inlämnad,
sen om den är bra är en helt annan historia!
Huvudsaken är att vi lämnat in den känns det som.
Hade en trevlig kväll i skolan och räknade ut att vi var där i 13 timmar,
klockan 21.30 var vi ute därifrån..
Måste erkänna att man ibland kände sig lite som en brottsling
när man smög runt i mörkret efter att skolan stäng 17.00
men som tur var fick vi ingen påhälsning av varken spöken eller poliser!

Ikväll blir det att spela fotbollsmatch UTE på Norrvalla mot Klutmark.
Måste faktiskt erkänna att särskilt peppad är jag inte
och jag förbannar de idioter som kommit på
att man ska spela fotboll utomhus den här tiden på året!
Okej om vi hade bott nere i Stockholm typ men vad fasen här uppe?!
Kommer frysa rumpan av mig och bara vara allmänt irriterad känner jag..
Har vi tur så leder den irritationen till att man ökar sitt presterande
och lyckas meja ner någon i en snödriva på planen!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; Haha precis! Har du fått mitt kort än förresten? =)

2010-03-20 @ 12:51:43
URL: http://matildajonort.blogg.se/
Postat av: sara

Det har jag! Mycket fint, tack så mycket! :D

2010-03-20 @ 13:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0