"Torr bakom öronen"

Var på Edda tidigare ikväll men Elin, hennes syster och hennes pojkvän.
Efter det så har Elin hamnat på min "ute"-lista aka. "dissar"-lista.
Kommer inte ihåg anledningen nu men jag lovar att det var en bra!

Stötte på två "äldre" killar i bubbelpolen som var riktigt skumma.. Dels för att de var "äldre".
Dels för att de satt och lyssnade på allt vi pratade om. Dels för att de skrattade åt våra skämt.
Dels för att de stirrade på oss OCH dels för att de försökte få igång ett samtal med jag och Elin.

Blev iaf ashungrig av att bada...
Ska kirra lite fooood nu! Byebye! ♥



 


Kommentarer
Postat av: elin s

haha joo dom var ju lite mysko! men den där lilla bichiga tjejjen då -snacka om tonårsmardröm om några år:O!



Jag minns;) men ja ska inte påminna dig. Å bara för att alla behöver veta så kan ja ju medela att de inte alls var en bar andledning!!(a)



och dedär var inte en bild från min bästa sida Hahaha. Surpuppa nr1;p

2010-01-27 @ 23:30:39
URL: http://elinnstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0