Malin Holmström mina damer och herrar!

Fick en sån skön kommentar på mitt inlägg "Det är inte OK..."
som jag bara är tvungen att lägga ut!

Postat av: maaaalin
hahhah jag säger bara nej och om dom undrar varför så säger jag nej igen, brukar funka ;)
2010-08-08 @ 11:05:20


HAHA! Fick en så sjukt snygg bild i huvudet över hur den situationen ser ut.
Jobbet-
Hej, du vi har lite personal idag. Kan du komma och jobba?
Malin- Nej, det går inte.
Jobbet- Okej, ska du göra något annat idag eller?
Malin- Nej.
Jobbet- Eh.. Okej, tack så mycket då!






Kommentarer
Postat av: maaalin

HAHAH alla älskar när det är personalbrist ;)

2010-08-09 @ 00:23:44
URL: http://malinholmst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0