Väx upp för helvete fjortisjävel!

Fyfan.. Blir så jävla arg. -Med all rätt också för den delen!
Sjukt trevligt för dig att du skaffat ny flickvän/nya vänner.
Men ge fan i att låta dem skicka sms till mig..
Är det så svårt att hålla reda på mobilen eller? Nej?
.. Men jag vet inte, du kanske tycker att det skulle vara trevligt
ifall någon random cp-fjortis skrev "Hej vill du ha kuk" till dig?
Vad vet jag?..

OCH nej jag överreagerar inte!
För man gör inte det, man skriver inte sådär till någon man inte känner.
Trodde ju faktiskt att man som nybliven 18-åring mognat,
särskilt med tanke på att hon som skrev var en tjej, men icket..
Väx upp och skaffa ett liv. Låt mig vara i fred iaf, dumjävel!


Kommentarer
Postat av: Evve

Ojojoj! Vad är det som har hänt?

BRA SPELAT Idag bruden! :)

2010-04-23 @ 22:08:08
URL: http://evvelain.blogg.se/
Postat av: sara

ah, kan ta det på söndagsträningen!

Detsamma du, nu jävlart fick vi till det! :D

2010-04-23 @ 22:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0