Ni kommer att älska det..

.. Jag vet att ni skulle älska det,
eftersom jag älskar det! ♥


Tog mig en promenad i Brände med hunden ikväll.
Jag vill lova att det är den bästa platsen som finns!

  

Vi fick även sällskap av en nyfunnen vän; Fågeln Fågel!
Vår nya vän var så sällskapssjuk att "han" vågade sig fram
så hunden kunde lukta på "honom" men också så att "han" kunde picka mig på fingret.
Jag fick även chansen att stryka "honom" lite på hjässan. Wiiie!

 



Egentligen är det nog lite mobbat att bli på så bra humör över så lite men...
Kanske är det fallet; Kanske jag är mobbad? 

Nu ska jag nog följa hundens exempel
och sova framför tv;n.
Hör av er om ni har tråkigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0