Världens sämsta dag, världens sämsta sara

08.25 vaknar sara.
08.26 inser sara att hon nog kommer komma försent till historia B.
08.30 konstaterar sara att hon igårkväll ställde väckaren en timma sent.
Men utvilad var hon!

Kom till skolan runt 08.45?
Upptäcker att Robert är sjuk, suck..
Blir att redovisa själv, suck..
Kunde lika gärna stannat hemma, duschat och ätit frukost..

Redovisningen suger.
Och jag som tycker att det alltid brukar gå bra på redovisningar..
Jag pratar om allt och ingenting, massa orelevant skitsnack!
Sen till råga på allt så stoppar jag foten i papperskorgen när jag ska ställa mig, KUL..
Tur att det nog bara var jag och Ellen som märkte detta men ändå.
JAG HAR ALDRIG KÄNNT MIG SÅ DUM,
NÄSTA VECKA ÄR JAG SJUK ALLA HISTORIA B LEKTIONER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0