Fejkad orgasm?

Som vanligt,
hör jag steg i trapphuset, någon som öppnar
och slår igen dörren in till min granne,
sedan kommer bråket.
Som vanligt.

Detta handlade om
min och Josses "undehållning" igårkväll.
Ja som jag berättade om, det sk. "myset".

Bråket idag var om att
hon fejkat sin orgasm igårkväll,
vilket förklarar att det tystnade ganska snabbt igår?
Jag förstår bara inte varför, VARFÖR,
kan ni inte hålla käften eller göra slut?!
Face it, det kommer inte hålla! 
Och jag förstår inte heller varför, VARFÖR
måste han starta upp ett bråk för den saken?!  
Hon är inte den första
eller enda tjejen som gjort det!

Inse killar, de flesta tjejer har gjort det någon gång,
med största sannolikhet!
Sluta klaga på att hon fejkar,
lär dig göra "rätt" istället. OKEJ?
Gäller alla killar!

Nu ska jag se How I met your mother!


Kommentarer
Postat av: erica

så sjukt!

2009-10-01 @ 18:32:56
URL: http://ericagranstrom.blogg.se/
Postat av: EMMA

HAhahahaha!!!

2009-10-22 @ 22:26:48
URL: http://emmfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0