kort(?) sammanfattning v.42..

Förra veckan tillbringades med Maria i Skellefteå. Kanon!
Veckan kan ju summeras snabbt;

* Måndag åt vi, vad vi tänkt oss, makaroner och fläsk.
Inget fel på maten, förutom att det var som att äta knäckebröd.
Nej usch, men det smakade ju gott ändå..
Där det inte var bränt! ;)

* Tisdag så gjorde vi fin-fina pajer med skinka och champinjoner!
Pajerna skulle penslas med ägg.
Såklart behöver man inte ett helt ägg till det,
så såklart sparade vi det som blev över och
såklart så testade vi göra ansiktsmasker utav dem.
PROVA INTE DET HEMMA!
Luktade ladugård, nej usch så hemskt äckligt det var!

Vi såg bio, Fame.
Den nådde inte upp till mina förväntningar men kan samtidigt inte säga att den var dålig.
Vi uppfann en egen "smart" påse att blanda godis, kallad, mössan. (Y)

* Onsdag fick jag ta bort min underbara tandställning
Min syster och jag träffades på stan runt 17.30 och åt middag på Lilla Kina, mums!
Efter det så gick vi och köpte hockeybiljetter.
Eller ja, Maria "köpte ut" till mig och Josse som är 18,
vilket skulle betytt att vi egentligen skulle behövt betala 30 kr extra
för våra "vuxenbiljetter". jaja, är man snål så är man!

Sen blev vi hungriga igen och bestämde oss att köpa kakor på Subway,
men självklart så kom vi 19.20, och de stänger 19.00..
Vi åkte lokalbuss istället, mohaha!
Har längtat ett tag och är helnöjd över att fått åka nu,
dock så såg man inget i mörkret, tyvärr,tyvärr..
Det var även här Maria upptäckte min tandställning var borta,
grattis.. tog bara 2 timmar som sagt!

* Torsdag tog jag med Josse hem och vi åt Lax-pasta. HAHA.
Josse åt upp vår mat så jag fick offra mig för laget och gå hungrig resten av kvällen.
HAHA. nej okej, riktigt så var det väl inte!
Vi fick låna cykel av hennes kusin och kunde glada och mätta(?)
cykla upp till isstadion och se Skellefteå vinna!

* Fredag, åkte vi hem. Lagfest med herr- och damlaget.
Och konstaterade att; Man kan få för mycket av det "goda".
Frågan är ju när man bör inse att man har problem med alkoholen?


* Lördag var jag med Matilda och Alexander. (Y)

* Söndag gjorde jag väääääldigt mycket.. eller så inte.
Tog en sväng förbi Robban innan jag åkte in till Skellefteå. :)

GUUUUD, ni kommer somna efter halva inlägget.
YEYE. Malin nu ska du vara nöjd iaf! Jag har uppdaterat! ;)


Kommentarer
Postat av: maleen

det var ett mycket bra inlägg sara :D

2009-10-20 @ 16:18:09
Postat av: Anonym

Höhö, Jag läste precis heeeela!

Och nu är jag nöjd, nu fattas bara att du och jag ska gå och se på BIO eller göra något annat kul i Ske-å!

2009-10-20 @ 19:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0