We're dancing the stress away

UTGÅNG, och jag taggar! tror jag?..
Åt nyss nudlar.. dom var jättesalta, bläe!
Blev en macka på det, hoppas det håller.. blir ändå MAX inatt så!
Har laddat upp kvällen med SÖMN!
Försov mig imorse, vaknade 08.10, vi började 08.30..
Tur att det inte alls är långt och att jag hade idrott första lektionen.
Kom hem och sov i 1,5 timma efter det, gött! : ) Så nu kan jag börja tagga!

Men det regnar... kul!
Plus att jag måste cykla till ICA och ta ut pengar och köpa dricka.
Plus att jag inte vet vad jag ska ha på mig än, tur iaf att Hanna ska hjälpa mig med håret!

Jaja, hon kommer om en timma. Time to go! ♥
Welcome to the club now
Gonna pump it up now
This is an emergency
Music is my galaxy



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0