As always.. ultra?

Grattis till min namnsdag idag!
och Grattis till Hanna som fyller 18 på söndag!

Så är man tillbaka till "the hole".
Fattar egentligen inte varför man åker hem, för man gör ju i princip INGENTING här..
Menmen, tror ändå helgen blir bra! Inbokat är;
* Marknad, lär inte vara så speciellt, men man måste ju passa på när det väl händer något! ^^
* Matchpremiär mot Fromheden på lördag 16.00, känn taggen!
* Förhoppningsvist ett kärt återseende av Mat på lördagkväll el. söndag?
* Träning på söndag
* Resten får ödet avgöra!

Funderar på att lägga mig tidigt ikväll.. el. sova framför tv:n,  < Blir nog det sistnämnda!
Har nämligen fått nya grannar och eftersom huset är från 1300-talet så visste man inte vad isolering var.
Det medför att jag hör nästan allt vad mina grannar har för sig!
Igår var det filmkväll hos dem iaf och det innebar att jag tvingades ligga och lyssna på deras skräckfilm till klockan 01.00.. kul!  Aja, jag kan ju se det från den ljusa sidan och tänka bättre filmkväll än myskväll, nej huvva, hemska tanke!

bye! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0