taggggga nationella allihopa!

Bläe.. Ge mig sommarlov nuuuuu, för jag orkarorkarorkar inte plugga mera just nu!
Som sagt nationella imorgon och jag har inte ens vågat kolla på talen..
Dessutom har jag tappat bort min mattebok, GRATTIS.........

Däremot har jag varit duktig och gjort en annan inlämning ikväll,
har också varit förbi Dammen och lämnat mitt schema.
Sen var Eliiiiin förbi en snabbis också
HAHAHA lilla flicka som satsat stort, och förlovat sig
< synd bara att hennes föräldrar inte vet något än?

Gjorde middag idag som skulle vara pasta och skinksås.
Dessvärre smakade såsen som korvstroganoff,
och det är inte rätt, tror jag?
Det gick då ner alldeles förfärligt bra!
4 av 5 toasters!
HEHE IBLAND får jag jag till det! >

Menmen, nu ska jag nog förflytta min rumpa från stolen till sängen
för att kolla om det går något bra på tv ikväll!


Kommentarer
Postat av: Matilda

kolla min blogg sara! du kanske finns med på ett hörn.. ;)

2009-05-28 @ 11:48:30
URL: http://matildajonort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0