Bad day huh?

"Because you had a bad day"
Kom in till stan igår och inser att fasen, jag har glömt lägenhetsnycklarna in my hometown...
Att dessutom inte ha på sig skor och gå genom hela stan är inte heller uppiggande!
Tack Andreas för skjutsen, den var behövlig!
Tack Josse för skorna,
men mest tack till Ellen, du ska som sagt få en överraskning för besväret!

Denna dag började ändå bra, tack vare Ellens vinkande imorse,
< It made my day! ; ) Almost!
Skolan rullade på som vanligt, frid och fröjd!

"Because you had a bad day"

Sen ska jag då åka buss hem.
Hade fått tillbaka pengar som jag tidigare lånat ut så pengar hade jag i varje fall!
Men först och främst är bussen full och busschauffören hade mens idag,
vilket inte blev en bra kombination vill jag lova!
Jag hoppar iaf in i extrabussen som ska gå till Lövånger därefter ska vi måsta byta till den vanliga där.
När vi kommer till Lövånger hoppar vi ur bussen för att sedan få veta att vi ska hoppa in igen,
tydligen så gick extrabussen hela vägen till Umeå idag..
Ja men jag tar mig ju hem iaf tänker jag! ....eller?

"Because you had a bad day"
Då går bussjäveln sönder och vi står still i säkert 20 min
innan vi får meddelandet att bussen är trasig..
(...vilket vi iofs redan börjat inse?)
Så man skickade efter en extrabuss till extrabussen?!
Jag säger då det... PENSIONERA BUSSFANSKAPET!
Jag löser iaf denna situation genom att ringa min kära fader, tack Papi!

Pratade med Josse och vi kom fram till att
jag nog inte bör spela matchen vi har imorgon,
med tanke på att jag garanterat kommer bryta ett ben eller så..
Ja, det skulle då fan inte förvåna mig om så blev fallet!
Vi ser väl imorgon.. ^^

Nej nu ska jag gå och tvinga mina föräldrar ut ur huset..
Dom har bröllopsdag men är inkompetenta
och klarar inte av att göra något roligt för en gångs skull!
Aja, wish me good fucking luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0