Just another day, heyhey.

Trött som ett as...
Regnet och helgens röj har inte heller gjort saken bättre!

Fick sluta 20 minuter tidigare idag, helnöjd!
Fick dock inget trevligt "avsked" av vissa > b*tch!
... Okej jag förstår att du tyckte det var onödigt att vara så många den tiden
och att det var lika bra att jag gick hem.
det var ganska snällt tänkt av dig men
man kan väl säga något i stil med
"du får gå hem nu om du vill för vi är ju ändå så många nu"
det är betydligt trevligare än "hejdå!"
Menmen, jag ska inte klaga på "lillchefen" nu då kanske man blir "avskedad".. Ha!

Nu blir det att leta upp syrran och/ eller se tv
> ( om det nu sänds något annat än Micheal Jackson´s liv där )
annars kanske jag drar igång one three hill!   ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0