RÄDDA LIV, BLI DONATOR, FÖR HELVETE!

09.00-10.00 Historia A
10.10-10.45 Prov i Engelska B
12.00-12.50 Religion A
Kan ju bara säga att jag inte jobbat ihjäl mig idag minsann!

Sen blev det stan med Malin och Hanna.
Tänkte shoppa, men såklart så hade jag glömt pengarna i lägenheten..
Hanna hittade ett par skor och var helnöjd!
Medan jag (bitterfittan) var bitter över mina otillgängliga pengar..

Vi gick och fikade och Malin var snel
och lånade ut pengar så jag blev lite gladare igen, haha.
Sen gick jag och Malin på apoteket
och jag skaffade lite info om donation.
Nu kan jag säga att jag är en stolt donator!
Bli det ni också på www.livsviktigt.se, asbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0