Livet har sina goda stunder!

I perioder där allting känns åt helvete,
är det bra att ha en vän som förgyller ens dag.
Jag har bland annat Ellen och det är jag tacksam för!

Ellen säger:
hallå :)
sara || säger:
hejsannn :)
Ellen säger:
kan du ringa åt min mobil, den är bortsprungen

Det vi båda sedan vill konstatera för er som läser det här är att;
It´s fucking hard to live all alone!
Särskilt om man;
1. Tappar bort mobilen!
2. Ska få upp en sån där glasbruk, där trycket är för högt.
Så man seriöst börjar att fundera på
att gå över till grannen för att be om hjälp..





Kommentarer
Postat av: Matilda

Måste säga att jag känner igen det där väldigt mkt ;)

2009-12-08 @ 22:34:17
URL: http://matildajonort.blogg.se/
Postat av: ellllen

jag menar det! hehe, Men tänk vilka kämpar vi blir då vi måste vara så duktiga hela tiden :]

2009-12-10 @ 21:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0