Egen vilja?

Jag förstår inte..
Jag verkar inte längre har någon egen vilja kvar,
men det gör ju inget för jag har ju mina vänner
som talar om för mig vad jag ska göra och inte göra!

Sara- Fortsätter Sverige göra såhär många mål i hockeyn
så tror jag att jag går och lägger mig snart :)
Andreas- Än får du inte sova.
Sara- Haha, nehe? Sen när fick du rätten att bestämma över vad jag ska göra?
Andreas- You shall obeyd me! :@ höhö,
Näe jag har ingen rätt att bestämma över dig :( inte sova nu sara!

Några veckor tidigare..
Jag, Josse och Hanna sitter med vårt projektarbete.

Hanna- Låt inte bara jag bestämma, håll med mig!
Josse, Sara- ??? :D

Men nu kan ingen bestämma över mig längre.
Jag börjar jobba 07.00 imorgon och
våra svenska stoltheter verkar klara sig bra,
utan att jag håller tummarna! (Det får Lisa göra åt mig istället!)
Nu går jag och lägger mig!
Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0