Well done Mr. Chuck!

Var till morrrmorrr idag med hunden,
lämnade jordgubbar som vi plockat och fick fika, njammi!

Sen skulle jag träffa Alle Balle
men han luktade svett så jag lät honom duscha innan jag kom! ; )
Åkte till Kim och satt där ett tag, trevligttrevligt!
Efter 100 år och 73 dagar var Alexander färdig och jag kunde komma förbi.
Fick chansen att gratta Kenneth och se på sötbebisen!
Hämtade pappa när han slutat jobba runt 16.00.

Kvällen tillbringades på fotbollsplanen i Brände.
Spelade mot Clemensnäs och förlorade med 0-3.. Yeye.
Fick spela forward nästan hela matchen
så imorgon lär jag behöva en lift för att ta mig upp ur sängen!
Men se det positivt; Jag har en muskel som gömmer sig någonstans! : )

Jaasi, ska äta mjukkaka nu! Kisses! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0