Vad man gör i ånäset en sen sommarkväll...

( Läs inte detta för att
du kommer slösa din tid
på något du egentligen skiter fullständigt i! )


STEG 1:
Namn:
Sara Sofia Olivia Aronsson
Födelsedatum: 27 mars 1991
Födelseplats: Umeå BB
Bor: Ånäset men i Skellefteå under skoltid
Ögonfärg: Brun/grön/blå?
Hårfärg: Brunt
Längd: 163,5!!!
Skostorlek: 38
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Vädur

STEG 2
Skor som du bar idag:
De vita "Barktofflorna" ; )
Rädsla: Spindlar, orkar inte vara djup idag..
Målsättning: Leva tills jag är 100 år, wiie!

STEG 3
Första tanke när du vaknar:
SOL?!
När somnar du: Ungefär direkt jag lagt mig, IBLAND!

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola. Är det inte typ samma sak?
McDonalds eller Burger King: Aldrig något av dem.. Isåfall glass på McDonalds, i nödfall!
Lipton Ice Tea eller Nestea: Äckligt!
Choklad eller vanilj: Vanilj, I think..

STEG 5
Svär du?:
Det händer
Sjunger du?: I duschen? Svar ja!
Röker du?: Nope
Gillar du skolan?: Gratis lunch, hallåååå?!
Kommer du överens med dina föräldrar?: Jadå

STEG 6:
Har du under den senaste året...
Druckit alkohol?:
Jo
Rökt?: Nope
Shoppat?: Aow
Ätit en hel ask müsli? Nej men den finns fortfarande kvar i skafferiet i lägenheten : )
Ätit sushi?: Nej aldrig faktiskt
Stått på scen?: Nej
Skejtat: HAHA jag? Skulle inte tro det..
Bakat?: Jodå
Stulit något?: Nej!

STEG 7:
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?:
Lagomt är bäst! (A)
Blivit kallad hora?: Det har jag.
Blivit nedslagen?: Nej

STEG 8:
I framtiden..
Namn på barn?:
Solbritt, mor, ingegärd, meta, hjördis, toril, görel, gotthard, nikanor. HAHAHA!

Hur vill du dö?: "Hemma"

Vill du bli när du blir gammal?: Lycklig : ]

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för:
Det visar sig
Antal piercings: 3 hål i öronen
Antal tatueringar: 0..
Antal saker jag ångrar: En hel del. INGA KOMMENTARER!


..Yeye, jag varnade dig..
Skyll dig själv.
God natt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0